Shitt!
Efter min utbildning i Personlig effektivitet hos Roda i torsdags och fredags har jag blivit så effektiv att jag inte hinner med att blogga längre :D Helt galet!
Efter en skön helg och lite utbildning är jag nu åter på jobbet. Utbildningen hos Roda var riktigt bra! Vet inte hur mycket jag lärde mig om mig själv och mina beteenden. Nu har jag i vilket fall fått konkreta förslag och hjälpmedel som ska hjälpa mig i min vardag och de har de redan gjort. Har aldrig tidigare skrivit att göra listor, men varför har jag inte det? Det är hur effektivt som helst! Har nu på morgonen skrivit en lång att göra lista rangordnad med vilka punkter som är viktiga och mindre viktiga. Så nu ser jag fram emot en högeffektiv dag!
Hörs!
//Lisen
måndag 26 maj 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

4 kommentarer:
Att skriva att-göra listor, är ett kanonbra sätt att sätta press på sig själv och få saker gjort. Vilket jag också lärt mig av utbildningar och diverse böcker.
/Anders
Ja, det har alltid pratats om hur effektiv man blir med att göra -listor. Jag har aldrig provat själv men det kanske är hög tid med det?! Jag börjar direkt!
/Christina
låter intressant, kanske borde man utbilda sig lite i effektivitet;)
Jag håller verkligen med! Det är ett av dem effektivaste sätten att få saker gjort. Då ser man hur mycket man bör hinna med under dagen! Jag brukar skriva upp tider också. Hur långt tid varje sak bör ta. Då se man hur mycket man hinner! Hade! //Kristin
Skicka en kommentar